Μαυροβούνιο: Πάνω από 500 προτάσεις για το σύμβολο του νέου εθνικού αερομεταφορέα

Μαυροβούνιο: Πάνω από 500 προτάσεις για το σύμβολο του νέου εθνικού αερομεταφορέα

Η κυβέρνηση του Μαυροβουνίου έχει λάβει πάνω από 500 προτάσεις για το σύμβολο του νέου εθνικού αερομεταφορέα, μετά την έκκληση στο ευρύ κοινό για προτάσεις και παρέχοντας μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για όσους ενδιαφέρονται να δώσουν τις ιδέες τους. Οι προτάσεις κυμαίνονται από το λογότυπο και το σχέδιο του χρώματος, έως τις προτάσεις για το όνομα και επιχειρηματικές ιδέες.

Η κυβέρνηση του Μαυροβουνίου εγκαινίασε μια νέα εθνική αεροπορική εταιρεία με τον τίτλο «ToMontenegro» για να αντικαταστήσει την υπερχρεωμένη εθνική αεροπορική εταιρεία Montenegro Airlines, η οποία ανέστειλε τη λειτουργία της στις 25 Δεκεμβρίου του περασμένου έτους. «Πάνω από 500 προτάσεις με το όνομα, το λογότυπο και το σχέδιο έχουν υποβληθεί μέχρι στιγμής στη διεύθυνση [email protected] Περιμένω ακόμη περισσότερες προτάσεις την επόμενη περίοδο. Σας ευχαριστώ όλους και σας ευχαριστώ που πιστεύετε στα νέα ξεκινήματα,» δήλωσε ο Υπουργός Οικονομικών του Μαυροβουνίου Milojko Spajić.

Το exyuaviation.com έγραψε ότι η κυβέρνηση του Μαυροβουνίου έχει δεσμευτεί να δημιουργήσει έναν νέο εθνικό αερομεταφορέα το συντομότερο δυνατό, αλλά παραδέχθηκε ότι η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει αρκετούς μήνες, καθώς η νέα εταιρεία δεν έχει καθιερωθεί ως διάδοχος της Montenegro Airlines, των οποίων οι λογαριασμοί έχουν αποκλειστεί και επιβαρύνεται με χρέος άνω των 100 εκατομμυρίων ευρώ. Ωστόσο, η κλεψύδρα αδειάζει, με μεγάλο μέρος του πληρώματος του πρώην αερομεταφορέα να έχει χρονικούς περιορισμούς στην ισχύ των αδειών τους, ενώ κινδυνεύουν επίσης να χαθούν τα ωράρια αναχώρησης και άφιξης στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια. Επιπλέον, η Montenegro Airlines διαθέτει ένα αεροπλάνο Embraer 195 με χρηματοδοτική μίσθωση. Η πρώτη από τις δύο ετήσιες πληρωμές μισθώσεων στην Τράπεζα Ανάπτυξης της Βραζιλίας, ύψους 1,8 εκατομμυρίων ευρώ, έχει προγραμματιστεί να εξοφληθεί εντός εβδομάδων. Εάν πραγματοποιηθούν οι δύο πληρωμές, η Montenegro Airlines θα γίνει επίσημα ιδιοκτήτης του αεροσκάφους φέτος.

Καθώς ο χρόνος περνά, οι ξένοι αερομεταφορείς αυξάνουν επίσης τις δραστηριότητές τους στο Μαυροβούνιο ή εισέρχονται στην αγορά για πρώτη φορά. Η Montenegro Airlines δεν είχε ανταγωνισμό σε υπηρεσίες τριών ετών εκτός Ποντγκόριτσα. Μεταξύ αυτών, το Παρίσι ήταν ο πιο δημοφιλής προορισμός με 42.894 επιβάτες το 2019. Η διαδρομή μοιράστηκε τον κώδικα από την Air France. Ακολούθησε η Ζυρίχη με 28.294 ταξιδιώτες και η Φρανκφούρτη με 27.596 επιβάτες. Η Swiss Airlines Chair Airlines ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει πτήσεις προς την Ποντγκόριτσα την 1η Απριλίου, για να καλύψει το κενό που άφησε ο αερομεταφορέας του Μαυροβουνίου. Αυτό το μήνα, η Air Serbia είναι η πιο πολυσύχναστη αεροπορική εταιρεία του Μαυροβουνίου, καθώς πραγματοποιεί 130 πτήσεις από και προς τη χώρα (περιλαμβάνονται και οι δύο κατευθύνσεις) με 12.468 θέσεις προς πώληση. /ibna

Πηγή: exyuaviation.com