Β-Ε: Εκστρατεία «Φαγητό για Καλοφαγάδες», μέρος δεύτερο

Β-Ε: Εκστρατεία «Φαγητό για Καλοφαγάδες», μέρος δεύτερο

Το πρόγραμμα Sweden/USAID FARMA II επανεκκίνησε σήμερα την εκστρατεία Hrana Gurmana (Φαγητό για Καλοφαγάδες). Στόχος του είναι να προωθήσει τις πωλήσεις και να υποστηρίξει περίπου 200 μικρές επιχειρήσεις, ώστε να αντιμετωπίσουν τις αρνητικές οικονομικές επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19.

Το έργο ξεκίνησε τη δεύτερη φάση εκστρατείας του πριν από την περίοδο των διακοπών, με σκοπό να στρέψει την προσοχή των καταναλωτών στη Β-Ε σε όλες τις τοπικές λιχουδιές και να τους συνδέσει με εγχώριους παραγωγούς τροφίμων υψηλής ποιότητας, εξειδικευμένα καταστήματα που προσφέρουν τα προϊόντα τους και τα εστιατόρια που χρησιμοποιούν οικιακά υλικά στην κουζίνα τους.

«Αυτή την περίοδο διακοπών, όλοι πρέπει να υποστηρίξουμε τους εγχώριους παραγωγούς. Οι τοπικές λιχουδιές μπορούν να αποτελέσουν υπέροχα δώρα που θα μετατρέψουν τις επικείμενες διακοπές σε πολύ ξεχωριστές μέρες γεμάτες χαρά και αυθεντικές γεύσεις,» δήλωσε ο Miran Karić, Chef στο Dos Hermanos, ένα δημοφιλές εστιατόριο στο Σεράγεβο. «Είμαι βέβαιος ότι κανένας από εμάς που ζούμε στη Β-Ε δεν είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει όλα όσα έχουν να προσφέρουν οι παραγωγοί μας, και αυτή είναι μια υπέροχη στιγμή για εξερεύνηση.»

Η πρώτη φάση της εκστρατείας, που διήρκεσε από την 1η Ιουλίου έως τις 25 Σεπτεμβρίου, έφτασε σε περισσότερα από 650.000 άτομα μέσω των πέντε καναλιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Περιλάμβανε καθημερινές δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βίντεο, βραβευμένα παιχνίδια, ειδήσεις και άρθρα. Προώθησε 146 μικρές επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων 109 οργανώσεων παραγωγών, 20 καταστημάτων και 17 εστιατορίων.

Η δεύτερη φάση της καμπάνιας θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τα υπάρχοντα εργαλεία επικοινωνίας και θα εισαγάγει μερικά νέα. Θα περιλαμβάνει τουλάχιστον 50 νέους παραγωγούς και 13 εστιατόρια, ενώ θα συνεχίσει να προωθεί τις παλαιότερες μικρές επιχειρήσεις.

Η καμπάνια περιλαμβάνει επιπλέον έναν διαδραστικό διαδικτυακό χάρτη Hrana Gurmana με περισσότερους από 5.000 επισκέπτες, καθώς και έναν Κατάλογο Επιχειρήσεων που παρέχει βασικές πληροφορίες σχετικά με τις μικρές επιχειρήσεις που περιλαμβάνονται, τα προϊόντα και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων τους. Ενώ τα παραπάνω θα συνεχίσουν να ενημερώνονται, η καμπάνια θα αναπτύξει επίσης τον αυτόνομο ιστότοπό της: www.hranagurmana.ba.

Η καμπάνια διατηρεί επίσημους λογαριασμούς σε Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter και YouTube. /ibna