Σλοβενία: Η πλατφόρμα μετάφρασης TAIA έλαβε επενδύσεις 1,2 εκατομμυρίων ευρώ

Σλοβενία: Η πλατφόρμα μετάφρασης TAIA έλαβε επενδύσεις 1,2 εκατομμυρίων ευρώ

Η μεταφραστική πλατφόρμα TAIA της Σλοβενίας, η οποία χρησιμοποιεί μεθόδους βαθιάς μάθησης, έλαβε επένδυση 1,2 εκατομμυρίων ευρώ από το Fil Rouge Capital, ένα ευρωπαϊκό ταμείο επιχειρηματικών κεφαλαίων. Τα κεφάλαια πρόκειται να χρησιμοποιηθούν για την ενίσχυση της παρουσίας της TAIA στις ξένες αγορές και την περαιτέρω ανάπτυξη των αλγορίθμων βαθιάς μάθησης.

Σύμφωνα με την TAIA INT, την εταιρεία πίσω από την πλατφόρμα, αυτή είναι μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις σε εταιρείες τεχνολογίας στη Σλοβενία ​​φέτος.

«Με την επένδυση θα μπορέσουμε να εξαπλωθούμε γρηγορότερα στην αγορά της Δυτικής Ευρώπης, να διασφαλίσουμε πάτημα στις ΗΠΑ και να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε τεχνολογικές λύσεις που επιτρέπουν ταχύτερη και υψηλότερης ποιότητας μετάφραση», δήλωσε ο Marko Hozjan της TAIA INT, η οποία σημείωσε ζημία 90.000 ευρώ και 296.000 ευρώ έσοδα το 2019, σύμφωνα με το STA.

Η TAIA διατίθεται στην αγορά ως γέφυρα μεταξύ μεταφραστικών γραφείων και δωρεάν μεταφραστών στο ίντερνετ. Οι πελάτες μπορούν να λάβουν προσφορά για μια εργασία μετάφρασης μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν ένα κλικ για να γίνει διόρθωση της αυτόματης μετάφρασης από άνθρωπο μεταφραστή.

Ο Hozjan, συνιδρυτής και διευθυντής της TAIA INT, δήλωσε ότι αυτή η μέθοδος διεπαφής επιταχύνει τη μετάφραση και την καθιστά φθηνότερη έως και 50%.

Ωστόσο, υπήρξαν επίσης επικριτικές φωνές στη μεταφραστική κοινότητα που υποστηρίζουν ότι η μέθοδος βασίζεται σε ανεπαρκώς αμειβόμενη post-editing εργασία από μεταφραστές και ισοδυναμεί με ντάμπινγκ.

Από την κυκλοφορία της στα τέλη του 2018, η TAIA έχει μεταφράσει πάνω από 15 εκατομμύρια λέξεις και έχει χρησιμοποιηθεί από περισσότερους από 1.800 χρήστες, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων εταιρειών όπως η Red Bull, η Hervis, η 3M, η Müller και η Petrol.

Η εταιρεία απασχολεί σήμερα 16 υπαλλήλους και σχεδιάζει να προσλάβει πέντε ακόμη τους επόμενους μήνες, κυρίως προγραμματιστές και ειδικούς στο ψηφιακό μάρκετινγκ./ibna