Κοσσυφοπέδιο: Σε χρόνο ρεκόρ θα ξεκινήσει η αεροπορική σύνδεση Πρίστινα-Βελιγραδίου, σύμφωνα με τον Abrashi

Κοσσυφοπέδιο: Σε χρόνο ρεκόρ θα ξεκινήσει η αεροπορική σύνδεση Πρίστινα-Βελιγραδίου, σύμφωνα με τον Abrashi

Ο Υπουργός Υποδομών στην Κυβέρνηση του Κοσσυφοπεδίου, Arban Abrashi, σε συνέντευξή του στο Radio Free Europe, είπε ότι τα έργα υποδομής, που υπογράφηκαν στον Λευκό Οίκο μεταξύ Κοσσυφοπεδίου και Σερβίας, θα δημιουργήσουν μια καλύτερη σύνδεση στα Δυτικά Βαλκάνια.

Σύμφωνα με τον ίδιο, με την ολοκλήρωση των σιδηροδρόμων, των αυτοκινητοδρόμων και άλλων έργων που αποτελούν μέρος της συμφωνίας στην Ουάσιγκτον, θα δημιουργηθούν πολλές νέες θέσεις εργασίας και ευκαιρίες για νέους επιχειρηματίες.

Ο Υπουργός Abrashi ανακοίνωσε ότι η οδός της Ειρήνης, ο σιδηρόδρομος Pristina-Merdare και ο σιδηρόδρομος Nis-Pristina είναι έργα που προορίζονται να χρηματοδοτηθούν από τη Διεθνή Εταιρεία Χρηματοοικονομικής Ανάπτυξης των ΗΠΑ.

Ο Abrashi μίλησε επίσης για την αεροπορική σύνδεση Πρίστινα-Βελιγραδίου, για την οποία, όπως λέει, συντάσσεται συμφωνία με την αεροπορική εταιρεία Lufthansa.

Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτή η αεροπορική εταιρεία θα ξεκινήσει σε χρόνο ρεκόρ.

«Η κυβέρνηση του Κοσσυφοπεδίου παρουσίασε διάφορα έργα κατά την επίσκεψή της στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. μεταξύ άλλων, αυτά τα έργα που ξεκίνησαν νωρίτερα ως ιδέες στην επιστολή καλής θέλησης, τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους. Έχουμε εισαγάγει μεγάλα έργα υποδομής που θα κάνουν καλύτερη τη σύνδεση στα Βαλκάνια, προκειμένου να δημιουργήσουν περισσότερες νέες θέσεις εργασίας και ευκαιρίες για νέους επιχειρηματίες και ανθρώπους στα Βαλκάνια.»

Τα έργα που έχουν περάσει, και παρουσιάστηκαν δημόσια στον Λευκό Οίκο υπό τον Donald Trump είναι, ο αυτοκινητόδρομος Πρίστινα-Merdare ή ο υπόλοιπος αυτοκινητόδρομος «Ibrahim Rugova», ο οποίος έχει μήκος 27 χιλιομέτρων. Και αν οι διαδικασίες γίνουν γρήγορα, πιστεύω ότι θα ολοκληρωθούν εντός 12 μηνών. ”

«Το δεύτερο έργο αφορά τις εναπομείναντες σιδηροδρομικές γραμμές, που είναι εκτός λειτουργίας –  Fushë Kosovë-Meradre, το οποίο έχει μήκος 45 χιλιομέτρων. Εδώ έχουμε αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο, εάν η υπάρχουσα διαδρομή θα παραμείνει ή θα γίνει άλλη διαδρομή, όπως είναι γνωστό ότι στο τμήμα που περνά από την Πρίστινα, αυτό το δίκτυο ή αυτός ο δρόμος είχε σημαντικές παρεμβάσεις. Επίσης, η σήραγγα που έχει υποστεί ζημιά, απαιτεί τεράστιο κόστος αποκατάστασης. Έτσι, ανάλογα με το αν είναι αυτή η διαδρομή ή άλλη, το κόστος αλλάζει επίσης », είπε μεταξύ άλλων ο Abrashi./ibna