Σε αναζήτηση νέου σλόγκαν και λογότυπου το Μαυροβούνιο

Σε αναζήτηση νέου σλόγκαν και λογότυπου το Μαυροβούνιο

Τη διεξαγωγή ενός Δημόσιου Διαγωνισμού για την επιλογή του λογότυπου και του σλόγκαν του εθνικού εμπορικού σήματος του Μαυροβουνίου, με στόχο την ολοκλήρωση της οπτικής ταυτότητας του κράτους, ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομίας της χώρας, επ’ ευκαιρία της Ημέρας της Ανεξαρτησίας..

Ο δημόσιος διαγωνισμός είναι διεθνούς χαρακτήρα και τόσο τα άτομα όσο και οι ομάδες δημιουργών έχουν το δικαίωμα συμμετοχής. Οι νικητές θα ανταμειφθούν με το ποσό των 10.000 ευρώ.

«Το εθνικό brand αντιπροσωπεύει τις αντιλήψεις των ανθρώπων για μια συγκεκριμένη χώρα σε διαφορετικούς τομείς, όπως ο τουρισμός, οι εξαγωγές, οι επενδύσεις, η μετανάστευση, η κυβέρνηση, ο πολιτισμός και η κληρονομιά. Συνεπώς, η ανάπτυξη και η βελτίωση του εθνικού εμπορικού σήματος θα επηρεάσει θετικά τα προαναφερθέντα τμήματα τα οποία είναι κρίσιμα για την οικονομική ανάπτυξη. Ένα ισχυρό εθνικό σήμα ενθαρρύνει τη ροή των ξένων άμεσων επενδύσεων, τόσο στους στρατηγικούς κλάδους της οικονομίας, όπως: η ενέργεια, ο τουρισμός και η γεωργία, καθώς και σε άλλους κλάδους της οικονομίας», ανέφερε η ανακοίνωση του υπουργείου.

Παράλληλα, πρόσθεσε ότι προκειμένου να τοποθετηθεί σωστά το Μαυροβούνιο στον κόσμο του ξένου κοινού και ξεκινώντας από τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την έρευνα των αντιλήψεων του εγχώριου και του ξένου κοινού που διεξήγαγε το Υπουργείο σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οικονομικών Επιστημών στο Βελιγράδι το 2018 , ήταν σαφές ότι είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί μια νέα οπτική ταυτότητα ή λογότυπο.

Σύμφωνα με τους όρους διαγωνισμού, η οπτική ταυτότητα του εθνικού εμπορικού σήματος θα πρέπει να ενοποιεί τις ιδιαιτερότητες του Μαυροβουνίου και να τις διατηρεί με μοναδικό τρόπο, ώστε μέσω των γραφικών και ενός συγχρονισμένου και ολοκληρωμένου μηνύματος, το Μαυροβούνιο θα μπορεί να σταθεί σε διεθνές επίπεδο./ΙΒΝΑ